Mangospot.dk

På udkig efter...
I Aarhus (skift)

Cafe Viggo

Åboulevarden 52, 8000 Århus C
28anmeldelser

Cafe Viggo opsummeret

Mangospot.dk

1 5
2

2 ud af 5 mangoer
Baseret på 28



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

19 oktober 2012 23:32

1 1 5
Jeg besøgte cafeen, kl 10.30 for at spise brunch, der var travlhed, og måtte vente. utrolig højt støjniveau, hvilket var meget generende for samtale.

10 oktober 2012 23:46

1 1 5
Jeg besøgte stedet tilbage i vinters. Og hold op, hvor har jeg aldrig oplevet så dårlig service før! Øv, hvor er det træls. Det tager virkelig en stor del af fornøjelsen at blive behandlet så ligegyldigt. Jeg har aldrig oplevet så ubehøvlet en tjener før; han vælter et glas vin, og lader som ingenting, og vi må altså selv finde en serviet at tørre det op med. Aldrig har jeg kendt mage. Maden smagte dog dejligt, men det er virkelig ikke et sted jeg vil anbefale til nogle, for hold op, hvor er det træls at betale så mange penge for maden, og så få en elendig betjening.

10 oktober 2012 23:45

1 1 5
Jeg besøgte stedet tilbage i vinters. Og hold op, hvor har jeg aldrig oplevet så dårlig service før! Øv, hvor er det træls. Det tager virkelig en stor del af fornøjelsen at blive behandlet så ligegyldigt. Jeg har aldrig oplevet så ubehøvlet en tjener før; han vælter et glas vin, og lader som ingenting, og vi må altså selv finde en serviet at tørre det op med. Aldrig har jeg kendt mage. Maden smagte dog dejligt, men det er virkelig ikke et sted jeg vil anbefale til nogle, for hold op, hvor er det træls at betale så mange penge for maden, og så få en elendig betjening.

0 point her fra.

19 august 2011 19:23

1 1 5
Desværre en tro kopi fra anmeldelsen i april. Min datter ville gerne forsøge igen, da veninderne også skulle herhen. Så okay da..............MEN samme samme dårlige betjening. Toiletter uden papir og beskidte. Trods næsten ingen kunder. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Ventede mega længe på maden !!Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Desværre gjorde oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik endnu engang med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !! Nu har vi forsøgt at se om det første bare var en dårlig dag. Uddannelse af dit personale og almindelig pli det ville pynte. Ellers går i snart ned. Vi er desværre mange der fortæller disse dårlige oplevelser videre.EJER VÅGN OP !!!

19 august 2011 19:21

1 1 5
Desværre en tro kopi fra anmeldelsen i april. Min datter ville gerne forsøge igen, da veninderne også skulle herhen. Så okay da..............MEN samme samme dårlige betjening. Toiletter uden papir og beskidte. Trods næsten ingen kunder. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Ventede mega længe på maden !!Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Desværre gjorde oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik endnu engang med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !! Nu har vi forsøgt at se om det første bare var en dårlig dag. Uddannelse af dit personale og almindelig pli det ville pynte. Ellers går i snart ned. Vi er desværre mange der fortæller disse dårlige oplevelser videre.EJER VÅGN OP !!!

19 august 2011 19:20

1 1 5
Desværre en tro kopi fra anmeldelsen i april. Min datter ville gerne forsøge igen, da veninderne også skulle herhen. Så okay da..............MEN samme samme dårlige betjening. Toiletter uden papir og beskidte. Trods næsten ingen kunder. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Ventede mega længe på maden !!Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Desværre gjorde oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik endnu engang med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !! Nu har vi forsøgt at se om det første bare var en dårlig dag. Uddannelse af dit personale og almindelig pli det ville pynte. Ellers går i snart ned. Vi er desværre mange der fortæller disse dårlige oplevelser videre.EJER VÅGN OP !!!

19 august 2011 19:20

1 1 5
Desværre en tro kopi fra anmeldelsen i april. Min datter ville gerne forsøge igen, da veninderne også skulle herhen. Så okay da..............MEN samme samme dårlige betjening. Toiletter uden papir og beskidte. Trods næsten ingen kunder. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Ventede mega længe på maden !!Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Desværre gjorde oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik endnu engang med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !! Nu har vi forsøgt at se om det første bare var en dårlig dag. Uddannelse af dit personale og almindelig pli det ville pynte. Ellers går i snart ned. Vi er desværre mange der fortæller disse dårlige oplevelser videre.EJER VÅGN OP !!!

19 august 2011 19:15

1 1 5
Ufatteligt! Dårligt må denne anmeldelse starte med. Desværre for stedet ligger dejligt. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Glemmer tæpper man har bedt om. Var over 1 time om at få laks og salat!! Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Maden var lunken, men smagte som sådan okay. Desværre gjorde resten af oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !!

19 august 2011 19:15

1 1 5
Ufatteligt! Dårligt må denne anmeldelse starte med. Desværre for stedet ligger dejligt. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Glemmer tæpper man har bedt om. Var over 1 time om at få laks og salat!! Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Maden var lunken, men smagte som sådan okay. Desværre gjorde resten af oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !!

19 august 2011 19:15

1 1 5
Ufatteligt! Dårligt må denne anmeldelse starte med. Desværre for stedet ligger dejligt. Virkelig dårlig service!! Unge mennesker, der ingenting kan overskue og glemmer halvdelen af det man bestiller. Glemmer tæpper man har bedt om. Var over 1 time om at få laks og salat!! Da vi rykkede et par gange var tjeneren fræk og sagde at sådan måtte man forvente i midtbyen. Tja, måske derfor var der IKKE mange på Cafè Viggo og fyldt på cafeerne omkring. Den finte havde vi ikke opdaget før vi sad der, havde bestilt og BETALT FORUD !! Nu forstår jeg hvorfor man skal betale forud. Det er fordi de så tager fusen på en og ikke gider beskæfte sig med kunden mere. Der ER jo betalt.
Maden var lunken, men smagte som sådan okay. Desværre gjorde resten af oplevelsen at maden blev vurderet dårlig. Hele vores ophold der gik med at snakke om hvor dårligt det var, istedet for den hygge vi skulle have haft. Så EJER læs dog det her og gør noget ved det !!

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Cafe Viggo

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×