Mangospot.dk

På udkig efter...
I Aarhus (skift)

Grappa

Åboulevarden 60, 8000 Århus C
63anmeldelser

Grappa opsummeret

Mangospot.dk

1 5
3

3 ud af 5 mangoer
Baseret på 63



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

14 september 2014 14:20

1 2 5
Vi var to, der skulle have frokost. Det tog meget langt tid at servere maden, og den ene ret ikke var i orden, og den blev lavet igen (mere vente tid). Priserne er meget høje i forhold til maden og servicen. Tjenerene havde meget travlt og var ikke særlig venlige.

26 maj 2014 23:06

1 2 5
Anderledes brunch!
Vi var tre der skulle have den store brunch og en der skulle have den lille. Maden blev serveret midt på bordet, hvorefter vi ikke kunne finde en logisk måde at dele den op. Der var fx en lille pizza med to æg på, to glas frugt, tre små stykker brød - men masser af pålæg og tilbehør som blev til overs, og to forskellige småkager som ikke kunne knækkes og dermed deles... Vi havde ikke fået tallerkener hver især, så vi sad alle med fingrene i den samme mad. - Uhygiejnisk og lidt for intimt.
To mangoer fordi vores brunch i det mindste var anderledes madmæssigt.

06 september 2013 04:14

1 1 5
Min mand og jeg satte os på denne dejlige plet midt i Århus. Jeg bestile 2 glas vin og 2 gange vand. Det éne glas er en rigtig god vin, men jeg blev overrasket da regning kom på 275 kr. Spurgte tjener, om det var en fejl? Han kom med kortet og nej, det var ikke en fejl. Dette éne glas kostede 120 kr og da så jeg så, at der er 3 forskellige størrelse på glassene og servetricen valgte åbenbart, hvad størrelse vi skulle have, hun spurgte ihvertfald ikke. Tjener ville også have penge straks, men min mand kom først lidt senere og da følte jeg, at han var bange for, at jeg løb med glassene fra regning. Jeg føler mig grundig snydt, selvom vi kommer fra Sønderjylland og kan få 6 fl rigtig god vin til den pris lige om hjørnet.
Men til gengæld fik vi så for 100 kr mere - mad, vin og vand og super betjening hos Cafe Faust.

06 september 2013 04:04

1 1 5
Min mand og jeg satte os på denne dejlige plet og jeg bestilte 2 glas vin og 2 gange vand. Det ene glas vin er efter sigende en rigtig god vin, men da regning på 275 kr kom spurgte jeg tjener, om det var en fejl? Han kom med kortet og nej, det var ingen fejl, dette ene glas vin kostede 120 kr.... der er nemlig 3 forskellige størrelse på glas (mærkeligt) og servetricen havde åbenbart valgt størrelsen for os :(
føler mig grundig snydt, det var vinen bestemt ikke værd. Selvom vi kommer fra Sønderjylland og kan få 6 fl rigtig god vin til den pris lige om hjørnet.Men til gengæld fik vi for 100 kr mere - mad, vin og vand og super betjening hos Cafe Faust på samme gade.
mvh
Lone Schubert, Padborg

03 august 2013 10:19

1 1 5
Beliggenheden fejler ikke noget. Midtbyen ned til åen. Perfekt sted at afbryde shoppeturen med en frokost. MEN desværre mætter beliggenhed ikke. Min veninde og jeg bestilte begge pizza med frisk spinat og grillet artiskok til 110 kr. Vi får en glimrende bagt bund der smager af dåse og sejler i saft fra supermarkedets billigste dåseartiskok. Uspiselig. Hele pizzaen smager af lagen fra dåsen. Ikke det der ligner grillet artiskok. Vi klager og får at vide at det ganske rigtigt er dåseartiskok men at den jo er blevet grillet mens pizzaen er bagt. Gad vide hvor de kokke har lært om råvarer og tllberedning! Kompensationen var halvdelen af pengene retur fordi vi jo havde spist af pizzaerne. Vi har spist der før og fik da salat fyldt med sand. Dumt at prøve igen. Gør det aldrig mere og vil fraråde mine venner det samme.

07 juni 2013 22:05

1 1 5
Lørdag d. 11. maj 2013:
4 tøser på pigetur med shopping og restaurantbesøg. Valgte at sidde udenfor under en kæmpeparasol – med jakker og tæpper på kunne vi lige holde varmen. Bestiller mad og drikkevarer, som tjeneren beder om at få betaling for forud. Efter afgivelse af bestilling og betaling kommer tjeneren og insisterer på, at parasollen skal slås ned, hvilket vi prøver at modsætte os. Den bliver slået ned mod vores vilje. Da vi lige har fået serveret vores mad, bliver min datter overskidt af mågelort i håret, ned ad nakken og på sin uldfrakke. Selskabet minus undertegnede, der bliver tilbage ved bordet og passer på alle vores indkøb, forlader bordet for at gå på badeværelset og udbedre de værste ”lorteskader”. Det tager meget lang tid, så maden bliver kold. Jeg taler med den ansvarshavende på restauranten og giver udtryk for min utilfredshed over, at parasollen blev slået ned mod vores vilje. I stedet for at undskylde at vores måltid er ødelagt, griner han bare af mig. Har efterfølgende tlf. talt med både chefen for restauranten og den øverste chef for Grappa, som alle samstemmende giver udtryk for, at det er helt i orden at behandle deres kunder på den måde.
Vi forlod mad og vin urørt i raseri.

Behøver jeg at sige, at jeg under ingen omstændigheder kan anbefale restaurant Grappe til nogen som helst – jeg føler mig i den grad så dårlig og uretfærdig behandlet, at jeg stadig bliver påvirket af bare at tænke på det.


Bodil Kjær

02 maj 2013 20:12

1 2 5
Ikke pengene værd. Pizzaen var tør - jeg skulle betale for at få postevand til mit 10cl glas Ripassa til 80,- og der var åbenbart kun friskbagt brød til folk med slips eller unge piger. Vi fik i hvert fald ikke noget brød til ventetiden.

09 november 2011 23:59

1 1 5
virkelig dårlig service, alle derinde havde mere travlt med at snakke om weekend, interne samtaler mm. end at være opmærksom på kunderne.

vi bestilte forskellige retter, spagh.m. kødsovs og tomat salat mm. alle rettene skuffede meget, slet ikke pengene værd og selve atmosfæren med de uopmærksomme tjenere gjorde at vi slet ikke har lyst til ats ætte vores ben der igen!

03 oktober 2011 09:50

1 1 5
Månedens 4 retters menu med vinmenu

Forret: carpaccio
- Den ene så oversaltet at den var uspiselig

Suppe: Gazpacho
Blev serveret uden præsentation og UDEN SKE!

Hovedret: Økogisk gris
Mørt kød - men manglede tilbehør (ingen grønt eller kartoffel til)

Dessert: Tiramisu
Kæmpe portion - var "ligegyldig" i smagen.


Derudover var det en stressende oplevelse med skiftende tjenere for hver ret. Alle spurgte dog om det smagte godt.. men når man giver kritik på maden og får at vide de vil godtgøre det med kaffe og det alligevel ikke sker er det et tegn på det rager dem en høstblomst, hvordan maden smager og om kunden har haft en god oplevelse af det ellers dyre menukort.

Mit råd angående grappa: køb en pizza, spis den... og kom så hurtigt videre...

05 august 2011 10:09

1 1 5
Stemningen og betjeningen var fin, men maden var elendig.

Vi fik pasta med kæmperejer, hvor rejerne var halvrå - og risotto med hummer, hvor risene ikke var kogt nok, og hummeren smagte mere af krabbekød end hummer.

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Grappa

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×