Mangospot.dk

På udkig efter...
I Aarhus (skift)

Navigator

Marselisborg Havnevej 46, 8000 Århus C
12anmeldelser

Navigator opsummeret

Mangospot.dk

1 5
2

2 ud af 5 mangoer
Baseret på 12



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

01 February 2017 18:08

1 2 5
Forsøgte igen efter 3 års pause at spise på Navigator. Kvaliteten har været dalende igennem de sidste mange år.
I dag var sidste chance. Et stykke halvgammelt kylling med meget kedelig smag var en del af frokosten. Stjerneskuddet var også kedeligt, fiske ikke helt frisk. Tjeneren spurgte om alt var , som det skulle være . Jeg påpegede det kedelige gamle kyllingestykke , blev ikke tilbudt noget andet. Så er der jo ikke nogen ide i at spørge gæsten om tilfredshed med maden. Det er trist , for udsigten er god og lokalet hyggeligt. Priserne er rystende høje i forhold til kvaliteten.
Synd for jeg har fået dejlig mad på Navigator for ca 10 år siden. Nu kommer jeg ikke mere.
Linda

10 July 2014 10:21

1 1 5
Vi var to, der blot skulle blot have en fadøl hver. Øllet var dovent og ikke afkølet ordentligt. De kan åbenbart ikke gøre noget ordentligt på den restaurant.

10 July 2014 10:17

1 1 5
Vi var et selskab på 9 personer, der havde bestilt bord til kl. 13 til frokost. Drikkevarerne kom først efter 3 kvarter. Forklaring: Personalet var nødt til at ringe efter chefen for at få skiftet patron. Maden kom også først efter lang ventetid. Flere fik pariserbøf, som næppe er set dårligere tilberedt og serveret. En anden fik fiskefrikadeller med salat til. Salaten var nærmere ensilage end at være frisk. Ved nabobordet glemte de at lave mad til en af gæsterne. Efterfølgende klagede vi pr. mail til restauranten. Ingen reaktion overhovedet.

27 July 2012 22:12

1 1 5
Det var en fin sammenkomst vi havde med min gamle Mor på 87 , men maden vi fik på Navigators udendørs severing var noget af det dårligste vi endnu har fået til dato.
Hvordan kan man ødelægge " Pil selv rejer " , jo man tager en pose optøede rejer - klipper alle hornene af rejerne og marinerer dem blidt - slatne skabninger med en købe hvidløgs dressing og en kønsløs salat uden form for smag.
Vi var heldige at få 5 skiver brød , der alligevel skulle ha været smidt ud , eller brugt til rasp - men der var smør med 2 mm skive placeret direkte i solen .
Vi fik også en laks , den skulle være grillet , men hvordan kan man grillet laks uden grill mærker - men med protein udtræk , så den var jo nok "dampet " indenfor , før den ankom til grill kokken udenfor . Endnu en slatten omgang .

En grill bøf , som var noget af det sejeste sålelæder - vi kunne så andre "ofre " , af denne ret - som kæmpede deres kamp - slidbaner til en lastbil , det er tættere på end en grill bøf.

Navigator skulle skamme sig , det er sku noget af det ringeste måltid jeg endnu har indtaget .

24 April 2012 08:38

1 5 5
Jeg og min kone var en tur på navigator i aftes. Vi valgte Navigator grundet en udemærket anmeldelse i Jyllandsposten for nylig.

Vi blev henvist til et bord med dejlig udsigt udover marselisborghavn, hvilket var dejligt fordi vi ikke var meget for den maritime indretning der pryder restauranten. Dernæst blev vin tildelt både et menukort og et vinkort med et meget bredt udvalg af vine fra hele verden.

Vi besluttede os for fisk da vi er mest begejsret for hvidvin. Det skal jo passe samen.
Vi valgte en dejlig luftig skaldyrssuppe med kammuslinger, og salturt. En fremragende kombination det vakte stor glæde fra især min kone som er glad for fiske supper.

Dernæst valgte vi det dyreste de havde på kortet, nemlig en fiske anretning de kalder "dagens fisk" - Det var en ret som åbenbart variere daglit alt efter hvad fiskemanden har. Så vi måtte spørge betjeningen som var meget behjælpelig og fortalte os at det var bagt laks, han var meget specifik med tilbehøret, og det passede lækkert sammen (og så rigtig flot ud da vi fik det). Specielt bed vi mærke i en dejlig pesto som var en hjemmelavet ramsløgspesto. lækkert.

Dertil skulle vi selvfølgelig have noget hvidvin, som nævnt tidligere fik vi et vinkort med massere at vælge imellem. Og selv blandt husets vin var der et bredt udvalg af hvid-, rød- og rose vine. Så igen måtte vi ty til betjeningen som straks var hos os og var meget venlig. Efter at have taget vores bestilling foreslog han os en "Pinot Blanc" fra Alsace i frankrig(En af husets vine). Den var vi med på, vi kender lidt til vin og det kunne vi hører han også gjorde.

På restaurant Navigator får man, før middagens forret, en varierende apetizer. Vi fik en hjemmerørt torskesalat krydrede med friske urter på en stor crouton. Det smagte lige så lækkert som det lyder.
Det eneste minus vi havde omkring maden var at brødet var lidt kedeligt, og smøret smagte desværre som om det ikke havde været på køl i et stykke tid. Lidt bittert.

Men betjeningen var sød, venlig og meget behjælpsom.
Maden var virkelig til top karakter og vi ville ønske vi havde haft plads til en lækker dessert, for også her er udvalget godt.

Det var ikke sidste gang vi kommer der.

08 October 2011 14:02

1 1 5
Vi var et par stykker, der havde gået tur på havnen en onsdag aften og valgte at gå ind et sted for at få noget at spise. Vi kom forbi Navigator. Så skiltet med 20% fødselsdagsrabat og tænkte, at den napper vi.

Lokalet var 1/4 fyldt og vi fik tildelt et bord. Da vi havde siddet der i forholdsvis lang tid uden at få nogen betjening, blev vi pludselig bedt om at flytte bord. Lidt underligt men ok.

Imens vi kiggede på spisekortet lagde vi mærke til, hvordan de andre gæster vinkede og skulede hen mod baren, hvor betjeningen stod og snakkede med hinanden. Gæsterne havde åbenbart lidt svært ved at komme i kontakt med dem og så ud til at have ventet længe. Vi kom da også til at vente længe på, at der kom nogen og tog imod vores bestilling. Så længe, at vi hviskede til hinanden, om vi skulle gå igen.

Vi fik dog bestilt og maden kom også efter almindelig tilberedningstid. Jeg bestilte Wienerschnitzel og de andre en Pebberbøf. Maden var god og smagte godt. Hvidvinen, som vi havde bestilt og som var husets vin var også god. Så ingen klagepunkter til kokken :o)

Men efter maden var situationen helt den samme. Vi havde snakket om, hvad vi nu skulle. Have lidt kaffe og lidt desert? Det var der stemning for. Men der kom ingen for at betjene os. Der kom ikke engang nogen for at ryde tallerknerne væk. Betjeningen stod henne i baren og snakkede.

Efter lang tid rejste vi os og gik hen for at betale. Vi spurgte om de 20% fødselsdagsrabat var medregnet i prisen og det vidste tjeneren ikke. Han skulle lige undersøge det og sagde så, at det troede han nok, at den var. Den kommentar kan man jo så tolke som man har lyst.

Jeg har lyst til at give mere end 1 mango pga. maden, men hele oplevelsen var bare så dårlig, at jeg ikke kan gøre det. Jeg vil ikke anbefale nogen at gå derind.

28 September 2011 22:43

1 1 5
Jeg var der i aften (tirsdag) sammen med tre venner. Der var ikke så mange i restauranten, så vi forventede en vis opmærksomhed fra betjeningen. Vi blev dg slemt skuffet idet der gik lang tid mellem tjeneren var forbi bordet for at servicere os. Der gik lang tid efter vi fik menukortet inden han var for at tage imod bestillingen, og efter hovedretten var det helt slut med service. Selv om der kun var få mennesker tilbage i restauranten kom tjeneren aldrig og ryddede vores bord og tilbød os kaffe og dessert.
Aftenen endte med at vi rejste os og betalte uden at får kaffe og dessert. Endvidere var der en reklame i restauranten om at der var 20% rabat pga. fødselsdag, men alligevel betalte vi fuld pris i forhold til menukortet og tjeneren kunne ikke fortælle os om rabatten var fratrukket på menukortet eller ej, han sagde at han ikke kendte systemet men mente at rabatten var fratrukket. Vi betalte over 200,- for vores hovedret, så jeg er meget i tvivl om vi blev snydt for rabatten.
Atmosfæren er fin i restauranten og maden er god, men betjeningen var så dårlig at det overskyggede aftenen.

28 September 2011 22:40

1 1 5
Jeg var der i aften (tirsdag) sammen med tre venner. Der var ikke så mange i restauranten, så vi forventede en vis opmærksomhed fra betjeningen. Vi blev dg slemt skuffet idet der gik lang tid mellem tjeneren var forbi bordet for at servicere os. Der gik lang tid efter vi fik menukortet inden han var for at tage imod bestillingen, og efter hovedretten var det helt slut med service. Selv om der kun var få mennesker tilbage i restauranten kom tjeneren aldrig og ryddede vores bord og tilbød os kaffe og dessert.
Aftenen endte med at vi rejste os og betalte uden at får kaffe og dessert. Endvidere var der en reklame i restauranten om at der var 20% rabat pga. fødselsdag, men alligevel betalte vi fuld pris i forhold til menukortet og tjeneren kunne ikke fortælle os om rabatten var fratrukket på menukortet eller ej, han sagde at han ikke kendte systemet men mente at rabatten var fratrukket. Vi betalte over 200,- for vores hovedret, så jeg er meget i tvivl om vi blev snydt for rabatten.
Atmosfæren er fin i restauranten og maden er god, men betjeningen var så dårlig at det overskyggede aftenen.

28 September 2011 22:39

1 1 5
Jeg var der i aften (tirsdag) sammen med tre venner. Der var ikke så mange i restauranten, så vi forventede en vis opmærksomhed fra betjeningen. Vi blev dg slemt skuffet idet der gik lang tid mellem tjeneren var forbi bordet for at servicere os. Der gik lang tid efter vi fik menukortet inden han var for at tage imod bestillingen, og efter hovedretten var det helt slut med service. Selv om der kun var få mennesker tilbage i restauranten kom tjeneren aldrig og ryddede vores bord og tilbød os kaffe og dessert.
Aftenen endte med at vi rejste os og betalte uden at får kaffe og dessert. Endvidere var der en reklame i restauranten om at der var 20% rabat pga. fødselsdag, men alligevel betalte vi fuld pris i forhold til menukortet og tjeneren kunne ikke fortælle os om rabatten var fratrukket på menukortet eller ej, han sagde at han ikke kendte systemet men mente at rabatten var fratrukket. Vi betalte over 200,- for vores hovedret, så jeg er meget i tvivl om vi blev snydt for rabatten.
Atmosfæren er fin i restauranten og maden er god, men betjeningen var så dårlig at det overskyggede aftenen.

28 September 2011 22:37

1 1 5
Jeg var der i aften (tirsdag) sammen med tre venner. Der var ikke så mange i restauranten, så vi forventede en vis opmærksomhed fra betjeningen. Vi blev dg slemt skuffet idet der gik lang tid mellem tjeneren var forbi bordet for at servicere os. Der gik lang tid efter vi fik menukortet inden han var for at tage imod bestillingen, og efter hovedretten var det helt slut med service. Selv om der kun var få mennesker tilbage i restauranten kom tjeneren aldrig og ryddede vores bord og tilbød os kaffe og dessert.
Aftenen endte med at vi rejste os og betalte uden at får kaffe og dessert. Endvidere var der en reklame i restauranten om at der var 20% rabat pga. fødselsdag, men alligevel betalte vi fuld pris i forhold til menukortet og tjeneren kunne ikke fortælle os om rabatten var fratrukket på menukortet eller ej, han sagde at han ikke kendte systemet men mente at rabatten var fratrukket. Vi betalte over 200,- for vores hovedret, så jeg er meget i tvivl om vi blev snydt for rabatten.
Atmosfæren er fin i restauranten og maden er god, men betjeningen var så dårlig at det overskyggede aftenen.

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Navigator

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×