Mangospot.dk

På udkig efter...
I Aarhus (skift)

Restaurant Martino

Marselisborg Havnevej 46B, 8000 Århus C
14anmeldelser

Restaurant Martino opsummeret

Mangospot.dk

1 5
2

2 ud af 5 mangoer
Baseret på 14



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

21 februar 2014 17:26

1 5 5
Et helt igennem fantastisk sted. Fest for 70 mennesker og alt spillede bare max - vinen, maden, serveringen og en super stemning i de smukke lokaler. Mest af alt glædede vi os over at kunne overlade ALT til Jette og hendes team, helt uforglemmelig og uden sammenligning det bedste sted vi har været.

21 februar 2014 17:25

1 5 5
Et helt igennem fantastisk sted. Fest for 70 mennesker og alt spillede bare max - vinen, maden, serveringen og en super stemning i de smukke lokaler. Mest af alt glædede vi os over at kunne overlade ALT til Jette og hendes team, helt uforglemmelig og uden sammenligning det bedste sted vi har været.

18 juni 2013 14:05

1 2 5
Vi var tre personer på Martino.

Til forret fik vi:

Italienske snacks, crostini m/tomat og basilikum og friteret polenta. Hertil fik alle et glas "bobler" - oprindelsen blev ikke nærmere specificeret. Italienske snacks og polentaen smagte fint, mens crostinien smagte ikke af ret meget.

Til hovedret fik vi dagens fisk (skindstegt sandart), oksemørbrad og dagens lam (lammesteaks). Ved bestillingen blev der ikke spurgt om, hvordan kødet skulle steges - det blev stegt lidt uensartet, idet der for begge kødretters vedkommende ankom to stykker kød - lammet var i særdeleshed rødt, hvilket måske ikke falder i alles smag. Tilbehøret til ALLE hovedretterne var det samme; salat m. sennepsdressing, kapers, oliven, harricots verts og agurker - i øvrigt var der flere af emnerne gengangere fra forrette, hvor der på to af tallerknerne var en lille salat med nogenlunde samme tilbehør. Hertil var der nogle spæde gulerødder og forårsløg, ligesom der blev serveret en cremet hvede risotto. Det smagte som sådan godt, men det er lidt kedeligt, at tilbehøret er det samme, uanset i hvilken ende af kødspektret, der bestilles.

Til hovedretterne fik vi en flaske Errazuriz Shiraz 2011. Ved udskænkningen af vinen "glemte" tjeneren, der i øvrigt havde store problemer med at få proppen op:

1) at dufte til proppen
2) Skænkede vin til den, der havde smagt på vinen først
3) Skænkede vinen indover bordet
4) Damen til sidst
5) Skænkede ikke efter - lidt besynderligt, når tjeneren alligevel var henne og spørge, hvordan maden smagte.

Jovist - det er små fejl, men det er noget, der trækker ned i helhedsoplevelsen.

Ved afregningen skulle vi selv henvende os i baren, hvilket åbenbart var tendensen, idet ALLE gæsterne (også dem, der sad udenfor) skulle ind i lokalet for at betale.

Særligt til sidst på aftenen virkede betjeningen noget fraværende. Måske var det med udsigten til fyraften lige om hjørnet, idet et medlem af køkkenpersonalet kl. 21.30 råbte til en anden i køkkenet, at de ville se, om de havde lukket restauranten kl. 22.00 - her skal det siges, at vi endnu ikke fået muligheden for at vælge kaffe, dessert eller avec.

Det er ikke et sted, jeg vil besøge igen, når der er så mange gode spisesteder i Aarhus, hvor mad, pris (vi kom af med ca. 1350 kr. for tre personer) og betjening går op i en højere enhed.

18 juni 2013 08:38

1 2 5
Vi var tre personer på Martino.

Til forret fik vi:

Italienske snacks, crostini m/tomat og basilikum og friteret polenta. Hertil fik alle et glas "bobler" - oprindelsen blev ikke nærmere specificeret. Italienske snacks og polentaen smagte fint, mens crostinien smagte ikke af ret meget.

Til hovedret fik vi dagens fisk (skindstegt sandart), oksemørbrad og dagens lam (lammesteaks). Ved bestillingen blev der ikke spurgt om, hvordan kødet skulle steges - det blev stegt lidt uensartet, idet der for begge kødretters vedkommende ankom to stykker kød - lammet var i særdeleshed rødt, hvilket måske ikke falder i alles smag. Tilbehøret til ALLE hovedretterne var det samme; salat m. sennepsdressing, kapers, oliven, harricots verts og agurker - i øvrigt var der flere af emnerne gengangere fra forrette, hvor der på to af tallerknerne var en lille salat med nogenlunde samme tilbehør. Hertil var der nogle spæde gulerødder og forårsløg, ligesom der blev serveret en cremet hvede risotto. Det smagte som sådan godt, men det er lidt kedeligt, at tilbehøret er det samme, uanset i hvilken ende af kødspektret, der bestilles.

Til hovedretterne fik vi en flaske Errazuriz Shiraz 2011. Ved udskænkningen af vinen "glemte" tjeneren, der i øvrigt havde store problemer med at få proppen op:

1) at dufte til proppen
2) Skænkede vin til den, der havde smagt på vinen først
3) Skænkede vinen indover bordet
4) Damen til sidst
5) Skænkede ikke efter - lidt besynderligt, når tjeneren alligevel var henne og spørge, hvordan maden smagte.

Jovist - det er små fejl, men det er noget, der trækker ned i helhedsoplevelsen.

Ved afregningen skulle vi selv henvende os i baren, hvilket åbenbart var tendensen, idet ALLE gæsterne (også dem, der sad udenfor) skulle ind i lokalet for at betale.

Særligt til sidst på aftenen virkede betjeningen noget fraværende. Måske var det med udsigten til fyraften lige om hjørnet, idet et medlem af køkkenpersonalet kl. 21.30 råbte til en anden i køkkenet, at de ville se, om de havde lukket restauranten kl. 22.00 - her skal det siges, at vi endnu ikke fået muligheden for at vælge kaffe, dessert eller avec.

Det er ikke et sted, jeg vil besøge igen, når der er så mange gode spisesteder i byen, hvor mad, pris (vi kom af med ca. 1350 kr. for tre personer) og betjening går op i en højere enhed.

18 juni 2012 19:46

1 2 5
Mandag aften - afløsernes dag - eller hvad ?
Atmosfæren var hyggelig, og der er en skøn udsigt, men flere kiksere, der trækker ned:

Knive, der ikke kan skære pizza. Pizzaerne var ellers rigtig gode.

Pastaret med seafood. Middel i kvalitet og oplevelse, men desværre med
blåmuslinger, hvoraf et par stykker var rådne i smagen, og måtte spyttes ud + flere lukkede blåmuslinger, som jeg mener, skulle være taget fra inden servering ?? Gjorde opmærksom på dette til tjeneren, uden at dette dog fremkaldte nogen speciel reaktion fra restauranten.

23 juli 2011 23:23

1 5 5
Lad mig først sige at jeg var lidt nervøs ved at skulle spise på Martino i aften pga. de middelmådige anmeldelser på Mangospot. Men oplevelsen på Martino var langt bedre end anmeldelserne.
Vi var tre personer, og skulle egentlig bare have en hovedret. Den ene valgt pizza nr. 104, og den var super! Lækker bund, gode råvarer og en passende størrelse - en skøn pizza. De to øvrige fik Spaghetti Carbonara. En stor portion, som smagte rigtig godt - med både skinke og bacon og en sovs som ikke på noget tidspunkt blev "træls", som den slags ellers kan blive. Maden var god, rigelig og passede fint til prisniveauet.
Og så til betjeningen: vi blev godt modtaget, fik anvist bord udenfor med det samme, men fandt at det var for køligt til hee måltidet, så vi bad om at komme indenfor. Ønsket blev efterkommet straks, og kun med smil og venlighed fra personalet. Undervejs i måltidet var der god kontakt med personalet.
Alt i alt var vores oplevelse på Martino rigtig god, og bedre end forventet pga. de tidligere anmeldelser.

11 maj 2011 17:00

1 3 5
Bliver da helt i tvivl om hvorvidt det nu VAR Martino vi besøgte med de dårlige anmeldelser herinde, men den er god nok.

Vi fik en italiensk frokost tallerken og det var ganske udmærket, overraskende godt faktisk. Dog måtte der gerne være lidt mere på tallerkenen.

Lidt for lang ventetid og en meget tvær/stresset tjener, men alligevel en god oplevelse i skønne omgivelser.

10 maj 2011 21:56

1 1 5
Øv, øv, øv - dårlig oplevelse. Al for lang ventetid - og for dårlig mad !!!!
Det varer længe inden vi kommer der igen - også selv om udsigten er fantastisk.

30 april 2011 08:52

1 1 5
Vi ankom to pers til restauranten en smuk forårsaften hvor der stadig var sol kl19. Vi kontaktede straks en tjener som sagde vi gerne selv måtte finde en plads. Vi sad uden for som en del andre. Jeg tror, at der var ca25 gæster uden for og 10 indenfor. Det betød godt fyldt men langt fra helt fyldt. Da det var mandag i påsken og vejret var historisk godt så ekstra indkaldt personale må være at forvente. Men nej - to unge damer til at betjene. Den ene mere forvirret end den anden.
Efter 20 min kom hun endelig hen for at tage imod bestilling fra nabobordene som var kommet efter os men ok det sås måske ikke tydeligt. Da hun havde taget 3 borde gik hun hen til os bare for at spørge om vi kunne vente lidt. Hallo. På samme tid kunne vi have afgivet ordre. 10 min senere kom hun ud med drikkevarer til de andre og begyndte så at rydde ledige borde af - uden at nogen stod og ventede på bordet! Da meldte vi os på banen og forlangte at bestille. Da var der gået en halv time!
Vi fik forkerte drikkevarer og måtte selv gå ind for at kontakt til personale. De andre fik deres mad Men ikke os.
Pludselig kom værtinden ud og fortalte at køkkenet var i gang med vores ordre men at de gerne ville give en kaffe pga den lange ventetid.
Vi tænkte at vi var 10 min efter de andre da alle havde bestilt pizza men hos os skete intet. En time efter ankomst valgte vi at gå inden for da klokken var over 20. Kl.20.10 kom vore pizzaer og det var en jævn oplevelse. Værtinden var straks over os og sagde at hun nok skulle holde øje med os så vi kunne få vores kaffe. Det var den sidste gang hun talte til os for hun kom aldrig igen. To timer efter ankomst måtte vi selv rette henvendelse til en tjener for at betale. Vi havde da siddet et kvarter med tomme tallerkener uden nogen ryddede vores bord.
Tjeneren spurgte om vi ville have vores kaffe men nej tak. Vi fik i stedet sløjfet regningen for drikkevarer.
Tænk hvor længe vi skulle have ventet på den kaffe!?

14 juli 2010 11:09

1 3 5
Bestemt ikke nogen gourmet oplevelse, men ønsker du at nyde en pizza, over gennemsnittet kvalitetsmæssigt, i perfekte omgivelser på en varm sommerdag, er Martino et perfekt valg

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Restaurant Martino

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×