Mangospot.dk

På udkig efter...
I Nordsjælland (skift)

Restaurant Nemo

Havnegade 18, 3390 Hundested
10anmeldelser

Restaurant Nemo opsummeret

Mangospot.dk

1 5
2

2 ud af 5 mangoer
Baseret på 10



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

06 oktober 2014 10:38

1 1 5
Vi er 6 piger der fredag den 29. august 2014 spiste frokost på restauranten. Vi fik
4 x muslinger med 2 x pommesfrit til, en burger samt en børnemenu med fiskefilet.
Sidstnævnte var det eneste der var varmt. Det er det værste mad vi nogensinde har fået. Muslingerne var kolde og supen dertil ligeså. Pommesfriterne må have stået på bordet i lang tid inden de blev serveret, de var bløde og kolde. Burgeren var kold og rå og blev returneret til køkkenet. Vi blev tilbudt en ny men pgl. havde da mistet appetitten. Havde vi ikke været i tidsnød var alt mad blevet leveret tilbage men vi havde ikke tid til at vente på noget nyt mad.
Når man klager over maden som vi gjorde til den stakkels unge tjener så er det kutyme, at kokken kommer og undskylder, men det skete ikke her. Vi klagede igen da vi betalte også uden at der skete noget fra kokkens side.
Vi har skriftligt pr. mail klaget til restauranten og fik da også straks svar på at restaurantchefen ville undersøge hvem der var på arbejde den pågældende dag og derefter vende tilbage til os. Selv efter en rykker har vi intet hørt.
Vi kan absolut ikke anbefale restauranten til andre, en skam for vi var der for et par år siden og da var der intet at klage over.Der er sikkert kommet nye ejere.
Vi giver 6* men stjernerne betyder ELENDIGT.

22 juli 2014 09:54

1 1 5
Vi havde hjemmefra sat næsen op efter muslingerne til forret. Vi ankom kl. 18.30, masser af plads på restauranten, men muslingerne var udsolgt. Jeg valgte indbagte rejer og til hovedret også en forret cappatio. Rejerne var o.k. men dressingen var alt for tynd. Min mand valgte wienersnitsel. Da vi efter min foret havde ventet endnu 25 min. spurgte vi ind til vores mad. Straks blev den hentet fra et bord , hvor der sad 2 personer der havde siddet i 25 min og kigget på vores mad,( det skal siges at det var rygere). Maden var iskold . Servitricen følte med sin finger på kødet og sagde hun ville komme med en ny. Lidt efter kom sovsen, som også havde stået på de andre gæsters bord, iskold, hun spurgte igen om sovsen var varm nok. Min mand sagde at han ville foretrække at hans mad blev serveret samlet. Ind kom så selvsamme wienersnitsel, som havde været en tur i frituren, med brændte kanter og utrolig tør. Tilbehøret var ikke varmet op. En hovedret til 195 kr. skal være i orden! Min cappatio havde en tanke, den havde jo også stået i solen og den skulle serveres kold. En sød servitrice spurgte ind il om maden smagte os og vi svarede ærligt, at det var det værste vi havde prøvet. Hun sagde at det skulle hun sørge for at der blev rettet op på og vi forventede faktisk enten noget serveret på husets regning eller en reduktions af regningen. Men nej intet skete. Det er bestemt ikke et sted vi vil anbefale til vores store vennekreds, ej heller sætte vores ben der igen. Så noget som salt og pepper var ikke på bordene og bestikket måtte vi spørge efter.
Hanne Trane 48796409

20 oktober 2012 13:12

1 1 5
. Vi var samlet 16 personer omkring det årlige samvær Stegt flæsk med persillesovs.
Samme arrangement afholdtes ligeledes sidste år hos jer.

Personligt kan jeg ikke tåle flæsk og havde derfor på forhånd bestilt en stegt rødspætte.
Vores bord var dækket op i det kedelige store rum til højre. Det totalt charmeforladte lokale med de ubehagelige loftslamper og den ituslåede rude står voldsomt i kontrast til det modsat beliggende lokale med bl.a. dæmpet belysning i stearinlysenes skær.
Pæne som vi danskere jo pr. tradition er undlod vi at klage ved bordet over den utilfredsstillende menu. Meget af flæsket var ikke ordentligt stegt, mindst en synes at det smagte gammelt. Sovsen og specielt kartoflerne slap op lige efter første runde og vi måtte efter tålmodigt at have forventet jeres naturlige service og genopfyldning til sidst selv gå ud og bede jer komme med den nødvendige opfyldning. Salt og peber, fandtes ikke nogle steder på bordet. I kom med en stak små cafeteriaposer i stedet for og sagde ”at det kunne være ligeså godt ”.
Da min mand og jeg som de sidste skulle betale vores regning, tillod jeg mig at klage over den rødspætte I serverede for mig. ” Det skulle du have sagt inde ved bordet” var den ansatte/chefens ? svar. Faktisk var det først da jeg vendte fisken på bagsiden, at jeg opdagede at også den side indeholdt ¼ rogn. Resultat : at den ½ fisk bestod udelukkende af rogn. Faktisk synes jeg egentlig heller ikke at det burde være særlig svært at forstå jeg ikke ligefrem havde lyst til at sidde der midt i selskabet, som den eneste fiskespiser og klage over min mad.
Vores totaloplevelse af Nemo var derfor generelt en stor skuffelse og en dårlig oplevelse hele vejen rundt.
Sidste år var vi tilfredse, men denne gang var kun drikkevarene OK.

20 oktober 2012 13:10

1 1 5
. Vi var samlet 16 personer omkring det årlige samvær Stegt flæsk med persillesovs.
Samme arrangement afholdtes ligeledes sidste år hos jer.

Personligt kan jeg ikke tåle flæsk og havde derfor på forhånd bestilt en stegt rødspætte.
Vores bord var dækket op i det kedelige store rum til højre. Det totalt charmeforladte lokale med de ubehagelige loftslamper og den ituslåede rude står voldsomt i kontrast til det modsat beliggende lokale med bl.a. dæmpet belysning i stearinlysenes skær.
Pæne som vi danskere jo pr. tradition er undlod vi at klage ved bordet over den utilfredsstillende menu. Meget af flæsket var ikke ordentligt stegt, mindst en synes at det smagte gammelt. Sovsen og specielt kartoflerne slap op lige efter første runde og vi måtte efter tålmodigt at have forventet jeres naturlige service og genopfyldning til sidst selv gå ud og bede jer komme med den nødvendige opfyldning. Salt og peber, fandtes ikke nogle steder på bordet. I kom med en stak små cafeteriaposer i stedet for og sagde ”at det kunne være ligeså godt ”.
Da min mand og jeg som de sidste skulle betale vores regning, tillod jeg mig at klage over den rødspætte I serverede for mig. ” Det skulle du have sagt inde ved bordet” var den ansatte/chefens ? svar. Faktisk var det først da jeg vendte fisken på bagsiden, at jeg opdagede at også den side indeholdt ¼ rogn. Resultat : at den ½ fisk bestod udelukkende af rogn. Faktisk synes jeg egentlig heller ikke at det burde være særlig svært at forstå jeg ikke ligefrem havde lyst til at sidde der midt i selskabet, som den eneste fiskespiser og klage over min mad.
Vores totaloplevelse af Nemo var derfor generelt en stor skuffelse og en dårlig oplevelse hele vejen rundt.
Sidste år var vi tilfredse, men denne gang var kun drikkevarene OK.

lisbeth jørnvil

14 oktober 2012 19:53

1 1 5
Vi var de første kunder, alligevel ventede vi en time på hovedretten, som
var alt for fed og manglede smag. Der var ben i den farserede kylling. Skaldyrssalaten var fuld af krabbeskaller, så små at de var umulige at spotte før man fik dem i munden. Ingen af tjenere spurgte til kvaliteten, de virkede ikke interesseret og spurgte heller ikke om vi manglede noget. Alt i alt lidt kaotisk, maden var alt for dyr til prisen, vinen (en riesling) var glimrende. Lidt kedelig oplevelse.

14 oktober 2012 19:52

1 1 5
Var jeg blevet spurgt til maden af de fraværende tjenere, ville jeg have sagt, at forretten, en skaldyrssalat, var fuld af skaller fra den knuste krabbeklo og desuden slatten. Dressingen var tydeligvis fra flaske. Hovedretten var så godt som uspiselig, med knoglestumper i den farserede kylling, kogt bacon og en smag af fjer og fløde. Det kostede over 250 per person, og vi blev hverken tilbudt at bestille kaffe eller desert, eller, som sagt, spurgt hvordan maden var. Vinen var dog udsøgt.
Ventetiden var på over en time, selvom vi var de første kunder

09 september 2012 20:16

1 5 5
Har været på nemo en del gange, jeg spiser ikke fisk så kan ikke udtale mig om alt fra havet, men det ser lækkert ud og portionerne er store, ellers har jeg smagt det meste dernede, og både familien og jeg er glade for at komme der, god mad, rigeligt af det, høflig og rigtig god betjening ( selv af de unge piger ) hvis man tager flæskesteg af lib eller stegt flæsk er tjenerne godt opmærksomme på hvornår der er ved at være tomt i fadet, det kunne mange andre steder lære noget af...

Så alt i alt en god sjat mangoer herfra :o)

16 august 2011 11:25

1 5 5
Så fik vi muligheden for at prøve Nemo igen. OG det var så godt. Vi fik alt godt fra havet og sad med store smil da fadene kom ind og da vi mætte gik derfra. Helt igennem fantastisk og mange varianter indenfor alt godt fra havet. En SUPER god aften helt igennem på Nemo. Vil klart anbefale Nemo og selv benytte stedet på vejen til sommerhuset. Tak især til Kim

07 august 2011 08:49

1 1 5
Vi delte muslinger som forret - SÅ god. Så ventede vi 45 min..... på hovedretten - spurgte til sidst efter den: den stod klar. Vi hørte intet om, at der var ventetid eller andet. Sad der 2 timer, hvoraf ventetiden var det meste af tiden. VI fik begge dagens fisk. Den ene helt fin, hvor man ikke skulle brug andet end let tryk med gaflen så gik fisken i tu, den anden TOTAL uspiselig. Der skulle bruges kniv for at skære i den og det var tydeligt at den havde fået for meget, da der var en stor krans hele vejen rundt på fadet. Der var 3 små stykker fisk og lidt grønt på bunden + skål med kartofler. Ikke engang min mand, der spiste det hele var blevet mæt. Og det i lyset af, at vi jo havde fået forret. Hovedretten var mere en forret hvis man ser på det mætningsmæssigt. Da tjener kom kunne hun godt se den var gal. Var sød nok til at spørge om hun måtte vise den i køkkenet. Helt ok. Det ene stk var spist, det andet lå hos min mand, der bestemt ikke gad sætte tænderne i det og det sidste var i fadet. Men ingen respons fra køkkenet ej heller nogen form for kompentation. Næ nej at betale fuld pris. RIgtig ærgerligt set i lyst af at stedet, forretten var godt og tjenerne var ganske søde. Det var tydeligt at køkkenet ikke kunne følge med og der var ikke engang halvt fyldt. Trist når man bagefter bare sidder og tænker på: man skulle have taget en hapsdog.
Da Nemo får denne mail forventer jeg at høre fra jer: [email protected]

22 april 2011 23:37

1 5 5
læste om den i avisen, og må sige at det var meget en dejligt oplevelse at være der nede og spise,vi var 5 voksne og 3 børn, børnene så vi ikke halvdelen af aftene da de var optaget af det store legerum, helt fantastisk tak tak

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Restaurant Nemo

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×