Mangospot.dk

På udkig efter...
I Holstebro (skift)

Jensens Bøfhus

Rosenkrantzgade 23, 8000 Århus
38anmeldelser

Jensens Bøfhus opsummeret

Mangospot.dk

1 5
2

2 ud af 5 mangoer
Baseret på 38



Anmeldelser

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

14 april 2012 14:44

1 1 5
Havde en helt igennem dårlig oplevelse på Jensens Bøfhus i Rosenkrantzgade i Århus fredag aften.
Maden var elendig kold og kedelig. Vi endte med at spise hver for sig da maden måtte sendes tilbage ikke mindre end 3 gange. Betjeningen ikke eksisterende efter at drikkevarerne var kommet på bordet og en dårlig atmosfære i restauranten. Vi kunne høre at vi ikke var de eneste der havde denne oplevelse. Prisen for det hele fejlede ikke noget for vi kom til at betale fuld pris. Sidste gang vi besøger Jensens Bøfhus.

23 september 2011 20:29

1 1 5
Vi kom ind på restauranten og vi får et bord, på jensen i Tilst. Vi er 3 personer. Min søster, vores kammerat og mig. Der er rimelig travlt i restauranten, kan jeg dog se og der er mange børn der fiser rundt mellem bordene og skaber larm. Det er jo så bare forældrenes ansvar at de er bare en smule eksemplariske sådan et sted. Dog også personalet, som har en vis form for ansvar over for sinde andre kunder, at man skulle kunne have det fint og snakke stille uden at skulle råbe sig over larmen fra børnene. Men ingen fra personalet beder forældrene få styr på sine børn. I det at det så tager lang tid før vi får vores mad, har min søster og vores kammerat bestil burger og fritter, dertil bestiller min kammerat ekstra fritter og jeg bestiller fitness kylling. Men før vi er færdige med at spise, får min kammerat ingen ekstra fritter og da vi er klar til dessert kommer en tjener ned med en gang ekstra fritter. Det konfrontere vi så tjeneren om, at vi altså er færdige med at spise og nu har ventet på at få vores dessert. Da vi får vores is, ser vi noget meget mystisk i isen som min kammerat sidder med. Vi mister meget hurtigt appetitten da det ligner noget som en lille død larve, og vi får fat i personalet og chefen. Han siger så at det er ost der er havnet i isen. OST?! Hvad fanden laver osten i isen?? Vi får til deres beklagelse og et måltid tilgode hos dem. Dvs at vi måtte komme dagen efter for at spise gratis. Det blev vi glade for. Så vi kunne give restauranten en chance til. Men da vi kommer tilbage dagen efter viste det sig at vi alligevel skulle betale for vores mad. SVINERI!! Det var sidste gang vi kom dette sted. Vi har dog været på jensens inde i århus, og dette sted vil jeg dog hellere anbefale end tilst.. :)

19 september 2011 17:22

1 1 5
Var i juni 2011 på den nye Jensens ved Toldboden. Hvilken skuffelse.

Omgivelserne er fine. Maden var ok.

Vi bestilte 3 retters mad, en af os bad om ekstra kartoffel. Det kom aldrig. Der var generel mangel på personale. Til isbar manglede der både soft ice, guf, chokoladesauce og skeer. Vi måtte have fat på personalet og ventede længe før det kom i orden. Til desserten kunne vi få kaffe, men da vi skulle bestille, oplyste de at de ingen kaffe havde. Ingen kaffe! Vi måtte vælge en anden drikkevare gratis.

Kommer ikke igen.

01 september 2011 15:44

1 1 5
jeg skulle fejre min fødselsdag og den luksus det er ikke selv at skulle stå i køkkenet. vi tog til jensens bøfhus i tilst. der var mange mennesker og personalet styrtede rund som skoldede sk.....! vi fik bestilt og skulle så starte med at gå hen til salatbaren. den var totalt "nedsmeltet" det halve manglede og resten så lidt træt ud. vi fik sagt til personalet at salatbaren trængte til en opfylning. der skete ikke noget in hensende til salatbaren da personalet havde skide travlt med at tale med kunderne der havde klager over alt det andet der ikke fungerede. personalet var frustreret og prøvede at holde hoved kold. men det var nok bedere at personalet havde baglandet i orden så de kunde koncentrere sig om det det handler om. servicere kunderne på en sjovt måde.
min følse om at skulle ud at spise og slappe af og nyde et måltid mad til 550,- kr. til 2 personer blev ikke opfylt. næste gang er det slagteren og en salat hjemme.
christa nielsen, randersvej 515, trige

04 juli 2011 23:00

1 1 5
lad mig sige det kort: bestilte en stor favoritbøf, og fik den gennemstegt i stedet for rød.. måtte derefter vente længe på at få en ny, så de to andre jeg var med var færdige med at spise. Ydermere var den nye bøf sej i kødet og ikke mør som lovet. Jensens har gode saucer, og min whiskey sauce var da også som den skulle være, men pommesfritterne var ikke særlig sprøde selvom det var den tynde slags.

Da vi skulle have regningen måtte vi til sidste selv gå ned og betale, da vi efter omkring 20 min. ventetid blev trætte af bare at sidde... Servicen er ikke hvad den har været på jensens, og det er maden heller ikke :( øv...

21 juni 2011 19:21

1 1 5
Mandag bestilte vi bord til tre personer til kl.18 på Jensens Bøfhus i Århus. Vi kom 10min. før tiden men det var helt i orden vi fik anvist et bord og fik menu kort: Vi kunne godt se at der var mange mennesker og personalet havde nok at gøre vi bestemte os for hvad vi skulle have og bestilte. Efter lidt tid kom forretten og det var helt i orden,da vi var færdige med forretten blev talerknerne fjernet og vi sad så og drak lidt vin og snakkede. Der gik nogen tid så spurgte vi en at pigerne hvordan det gik med vores bøffer hun sagde at hun havde spurgt i køkkenet for hun syntes også det tog lang tid så kom hun og tilbød os gratis salat men det sagde vi nej til vi ville hellere have en desert,det var også i orden så gik der igen nogen tid, vinen begyndte at slippe op men så kl.19:40 kom vores bøffer og de var gratis sagde manden det skal lige siges at vi bestilte dem gennemstegt den ene sejlede i blod men man brokker sig jo ikke når det er gratis det samme skete også sidst vi besøgte jer sådan en aften er jo ødelagt men det sker ikke igen hilsen Jens Erik Mortensen morelvænget 5 8310 Tranbjerg

21 juni 2011 19:20

1 1 5
Mandag bestilte vi bord til tre personer til kl.18 på Jensens Bøfhus i Århus. Vi kom 10min. før tiden men det var helt i orden vi fik anvist et bord og fik menu kort: Vi kunne godt se at der var mange mennesker og personalet havde nok at gøre vi bestemte os for hvad vi skulle have og bestilte. Efter lidt tid kom forretten og det var helt i orden,da vi var færdige med forretten blev talerknerne fjernet og vi sad så og drak lidt vin og snakkede. Der gik nogen tid så spurgte vi en at pigerne hvordan det gik med vores bøffer hun sagde at hun havde spurgt i køkkenet for hun syntes også det tog lang tid så kom hun og tilbød os gratis salat men det sagde vi nej til vi ville hellere have en desert,det var også i orden så gik der igen nogen tid, vinen begyndte at slippe op men så kl.19:40 kom vores bøffer og de var gratis sagde manden det skal lige siges at vi bestilte dem gennemstegt den ene sejlede i blod men man brokker sig jo ikke når det er gratis det samme skete også sidst vi besøgte jer sådan en aften er jo ødelagt men det sker ikke igen hilsen Jens Erik Mortensen morelvænget 5 8310 Tranbjerg

11 oktober 2010 17:27

1 1 5
Det er ikke PISSE smart man ikke kan ringe til en restaurant! Især når klokken er 17 og den telefonsvarer man får siger åbningstiden er fra 11 til 22 .... dilletanter - vi spiser et andet sted

08 september 2010 16:44

1 1 5
Vi var 4 personer der spiste frokostmenu. Vi var 2 der bestilte farvoritbøf. Da tjeneren serverede maden, var den halv kold og pynten (persille)var kedelig og slatten at se på, ydermere var bøffen sej. De 2 andre fik hakkebøf, der var knastør og ikke som de skrev saftig og mør. Hele herligheden kostede 600 kr og indeholdt 2 store øl og 2 soda. Ikke noget sted at anbefale andre, ta hellere i Bilka´s bistro det er bedre og billigere.

03 april 2010 14:04

1 1 5
Vi var tre gutter som skulle have en hyggelig aften med en tur i biografen og derefter en tur på Jensens. Er en tradition at vi gør det engang i mellem.
Vi går så på nettet for at bestille bord, og der er ikke nogen ledige borde så vi kan spise inden vi tager i biografen, så vi gør det i omvendt rækkefølge. Vi bestille bord til 21.15, hvilket sagtens skulle kunne gå, da der stod at restauranten lukkede klokken 23.00, og at køkkenet lukkede 30 min før.
Da vi så efter at have været i biografen kommer ned til restauranten og siger vi har bestilt et bord, ser tjeneren meget forvirret ud, og går lige over og snakker lidt med sin kollega inden han kommer over til os og fortæller os at køkkenet altså lukker om 15 min, da restauranten lukket klokken 22.
Vi bliver så nødt til at droppe at spise der, da der ikke er meget sjov ved en "All you can eat spare ribs" hvis man ikke har tid til at kunne bestille flere gange :-(
Tjeneren beklager ikke engang at det ikke står rigtigt inde på hjemmesiden.
Vi kunne have bestilt et bord til klokken 22, og så kunne vi ellers bare være kommet ned til en lukket restaurant.

Jeg plejer ellers at være rimeligt positivt stemt i forhold til Jensens, men det her er godt nok sidste gang i lang tid hvor jeg har lyst til at komme der. Synes simpelthen det er ringe kundeservice. Tjeneren var jo komplet ligeglad med at restauranten havde lavet en fejl!

Menu

Menu

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Tilbud

Arrangementer

Arrangementer

Om stedet

Om Jensens Bøfhus

Hotteste Mangospot-byer i Danmark


×

Bliv MangoSpotter!


Allerede er MangoSpotter?
×

Brug din MangoSpot-konto:


Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?
×

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.

×